.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی نماینده آمل از احتمال تغییر استاندار
شمال نیوز: عزت الله یوسفیان ملا از احتمال تغییر استاندار استان مازندران خبر داد و گفت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که روسا و مدیران سازمان‌ها بطور ناگهانی تغییر پیدا می‌کنند و احتمال می‌رود که استاندار مازندران نیز تغییر کند.
پیش بینی نماینده آمل از احتمال تغییر استاندار

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: متاسفانه شاهدیم که روسا و مدیران سازمان‌ها بطور ناگهانی تغییر پیدا می‌کنند و احتمال می‌رود که استاندار مازندران نیز تغییر کند.

به گزارش شمال نیوز ،عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌و‌ گو با ایلنا در رابطه با فعالیت خود در حوزه انتخابیه گفت: قرار شد که از درآمدهای عمومی و برای حل مشکلات مردم، بخشی از جهیزیه دختران دم بخت آماده شود.


یوسفیان ملا در ادامه تصریح کرد: ساخت سد هراز از دیگر برنامه‌های حوزه انتخابیه است و با قرار دادی که با قرار‌گاه خاتم الانبیا در زمینه ساخت این سد بسته شده قرار است این سد در ۶۰ ماه ساخته و آماده بهره برداری شود.


عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهارداشت: تعامل نمایندگان استان مازندران با استانداری کمابیش خوب است ولی برخی از نمایندگان از تعامل استانداری با آن‌ها گله‌مند هستند.


عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خاطرنشان کرد: استاندار مازندران همواره در برگزاری نشست‌ها و جلسات از نمایندگان استان دعوت بعمل می‌آورد.


یوسفیان ملا از احتمال تغییر استاندار استان مازندران خبر داد و گفت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که روسا و مدیران سازمان‌ها بطور ناگهانی تغییر پیدا می‌کنند و احتمال می‌رود که استاندار مازندران نیز تغییر کند.


وی بیان کرد: هنوز گزینه‌های جایگزین استاندار در استان مازندران مشخص نشده و ما نیز نمی‌دانیم که این افراد چه کسانی هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 دي 1391
اقای یوسفیان نماینده با کلاس املی ها گام اول را محکم بردارمردم امل پشتیبان شما هستند تا مدیران کارامد رو کار بیان.خدا یار و یاورتان باد
نا شناس 10 دي 1391

ابراهیمی ... یاعلی
نا شناس 10 دي 1391
این نماینده ها دنبال چی هستند بجز جابجایی
آقا به فکر مردم باشین نه مهره چینی خودتون
نماینده کارش تو قانونگذاری تو مجلسه ....
نا شناس 10 دي 1391
ما مردم ساری منتظر تغییر استاندار هستیم .هر چه زودتر بهتر
حمید 10 دي 1391
حمید هستم! بهترین گزینه برای استاندری بنده هستم به خودتون زحمت ندین بنده رو پیشنهاد کنید حسابی پیگیر امور مردم مازندران هستم!!
مازندارن با این وضعیت نیاز به استاندار نداره!!!!همش تغییر بابا بزارین مملکت اروم باشه به کار این ملت بدبخت باشین چیه ...تغییر تغییر!!1
نا شناس 11 دي 1391
آقاي يوسفيان چند وفت پيش در ميز گردشبكه مازندران خيلي خوب و انتقادي صحبت كردند اي كاش نمايندگان ساري هم اينطور بودند
نا شناس 11 دي 1391
یه نفر خوب سراغ دارم خیلی با عرضه هست آقای جابر امیری مسئول حراست سابق شهرداری قائم شهر با هیات همراهش آدم موفقیه پدر همه درد ها رو رو در میاره بجز نزدیکان و مریدان خودشو
نا شناس 11 دي 1391
آقای ابراهیمی نیروی جوان وخوشی فکر وتوانمند برای استانداری مازندران هستن
رضا 11 دي 1391
آقای یوسفیان شما وظیفه دیگری هم درمجلس دارید وظیفه خودت رو انجام بده.
نا شناس 12 دي 1391
شچاعی:ساری باید بدست اروی ها اداره شود.بهترین گزینه همین آقای شریعت نژاد فنی و حرفه ای چون یکدست استانداری را ساروی می کند.یا علی مدد
gh 13 دي 1391
مرکز استانداری باید تغییر کند..........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.